10 lut 2012

Opinia p. L. Żulińskiego na temat wiersza Marty Nowickiej "Po prostu"




"Po prostu" - Marta Nowicka

Po prostu
Po północy
I po obietnicy
Mog
ę położyć się na Twoich kolanach
A Ty położysz się wzrokiem na moim brzuchu

„Oczy mam wyżej” powiem
Zmieszasz się
Chociaż wolałabym żebyś zamiast teg
o
Zmieszał mi tequilę rum czy inne martini
Nie wstrząsaj

Poprosisz mnie o rękę
Albo choćby o prawdę
(Afterparty beforeparty
Całe światło na mnie)

Pozwól pokaprysić nie tylko raz w miesiącu
Gdy mam „te” dni
Pogładź po włosach zachwyć się is
tnieniem

Przecież jestem w ten zimowy wieczór
Na T
woich kolanach
Mam bury sweter
I ostre w dotyku słowa

Opinia:

Z czterech wierszy, które przedstawiła Pani Nowicka – ten jest najlepszy. Jest w nim „coś” ładnego, ujmującego. Koniecznie proszę wyrzucić słowo „inne” przed „martini”. Koniecznie proszę mówić do ukochanego z małej litery („ty”).

I to dzielenie wersów niedobre. Powtarzam,: proszę je łączyć w szersze frazy – będzie lepiej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz