19 gru 2010

Ola Orzechowska


Urodziłam się w 1993 roku na bajkowych mazurach i tam po raz pierwszy poznawałam otaczający mnie świat. Teraz mam 17 lat i mieszkam w Pruszkowie na Mazowszu. Obecnie uczę się w klasie humanistycznej w Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Pruszkowie z zamiarem pozyskania wyższego wykształcenia. Idę do przodu z dnia na dzień swoim własnym tempem próbując stawiać czoło coraz to nowszym wyzwaniom. Miłość do pisania pojawiła się we mnie nieoczekiwanie, lecz kiedy tylko dowiedziałam się o jej istnieniu, poszłam za nią zaczarowana.

1 komentarz:

  1. Pani poetko, jak się pani rodziła w 1993 roku - to wiemy, że w 2010 ma pani 17 lat. Jeśli się pani uczy w liceum (ach, po co te wszystkie wyczerpujące informacje?) - zamiaru "pozyskania wyższego wykształcenia" też się domyślamy itd. Chcę tylko uczulić, że poezja to także pełna świadomość wypowiadanych słów, proszę o tym pamiętać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń