12 maj 2010

Izabela Paluch




Mam na imię Izabela Paluch. Mieszkam w małej wsi- Bartoszowiny. Uczę się w Publicznym Gimnazjum im. Błogosławionego Księdza Bronisława Markiewicza w Nowej Słupi, jestem w ostatniej klasie. W 2007 Roku ukończyłam szkołę podstawową im. Bohaterów Powstania Styczniowego w Nowej Słupi ze średnią 6,0. W tym roku szkolnym zostanę absolwentem gimnazjum. W drugiej klasie gimnazjum uzyskałam średnią ocen 5,66. Często biorę udział w różnych konkursach. Interesuję się biologią, matematyką, chemią i fizyką. Lubię też język polski. Uwielbiam czytać książki, pisać różne opowiadania szczególności wiersze. Nie sprawia mi to żadnego trudu. Musze po prostu czuć jakieś emocje, albo coś sobie wyobrażać i wtedy pisze utwór prosto z serca. W przyszłości chciałabym wydać swój własny tomik z poezją. Często biorę udział w konkursach literackich i poetyckich. W tym roku w konkursie poetyckim ,,O zielone pióro K.I Gałczyńskiego” otrzymałam pierwsze miejsce, w ubiegłym wyróżnienie. W konkursie literackim ,,Karty z powstania styczniowego” trzecie miejsce. Zostałam też laureatem nagrody w konkursie dziennikarskim im. Michała Pytlarza.
Pisze też wiersze do gazetki szkolnej iż okazji różnych, ważnych wydarzeń w szkole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz