1 gru 2009

Tomasz Zawadzki



Tomasz Zawadzki- ur. 10.01.1975 w Warszawie. Obecnie zamieszkuję w Tarczynie wraz z żoną i 10 letnią córką. Ukończone szkoły technikum mechaniczne i studia informatyczne jak i rozwój zawodowy w branży IT nie wskazywały nigdy, że w wieku 33 lat zacznę interesować się poezją, a co ciekawsze próbować stanąć na przeciw czytelnika. "Lutnię prota na żaglu rozwinąłem" po raz pierwszy w listopadzie 2008 wierszem "Zmierzch". Usłyszałem różne opinie na jego temat również sporo negatywnych zarzucających banalną i niedzisiejszą formę przekazu. Zacząłem, więc trochę grzebać w debiutanckich portalach poetyckich, udało mi się nawet zostać członkiem grupy na "Poezji Art". Jednak w większości utworów z jakimi się spotykam brakuje mi środków przekazu jakimi można było by zainteresować zwykłego Kowalskiego, takiego jakim jestem ja. Znajduję również dla siebie wiele ciekawych i wartościowych wierszy, ale jak się w większości przypadków okazuje ich autorami nie jest młode pokolenie. Ja po roku pisania jeszcze niewiele mogę zaproponować, raczej krótkie formy, w których staram się trafić do wszystkich, ale bawiąc się budową wierszy. Piszę, więc o ludziach, ich uczuciach i przeżyciach. Nie raz jak w przypadku "Fair Play" w kilku wersach opowiadam historię, nad którą wiele osób może zatrzymać się dłużej Serdecznie pozdrawiam i zapraszam Państwa do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz