27 maj 2009

Emilia Proboszcz


Mam 16 lat. Od czterech lat piszę wiersze i biorę udział w różnych konkursach. Moją pasją jest malowanie, jeżdżenie na rowerze, pisanie wierszy etc. Uczęszczam do ZSZ nr 1 w Kielcach, gdzie pełnię wiele ważnych funkcji, takich jak: przewodnicząca klasy, redaktorka radiowęzła. Uwielbiam długie , samotne spacery po mojej wsi (czasem po lesie). Lubię muzykę poważną, oraz stare przeboje z lat 50, 60 i 70. W wolnym czasie czytam książki, uczę się ciekawostek o ochronie środowiska, oraz bawię się z psem. Poza codziennymi zajęciami uczestniczę w spotkaniach i zawodach strażackich, ponieważ jestem przewodniczącą MDP w Miedzianej Górze. Do moich zainteresowań mogę również dopisać grę w szachy i orgiami. Moje hobby to kolekcjonowanie figurek przedstawiających aniołki. Moim wzorem do naśladowania jest Jan Paweł II.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz