5 lut 2009

Slam poetycki w KCK


KIELECKIE CENTRUM KULTURY
ZAPRASZA WSZYSTKICH


NIE POZWÓL BY INNI PISALI WIERSZE ZA CIEBIE!!!


SLAM POETYCKI
10 MARCA 2009 (WTOREK) – 16:00
MAŁA SCENA KCK


ŻYCIE. OSIEDLE. DZIEWCZYNA Z PARASOLEM. MĘŻCZYZNA Z PAPIEROSEM.
PIERWSZY RAZ. OSTATNI DZIEŃ. STRACH. PIĘKNO.


TO WSZYSTKO JEST W TWOICH WIERSZACH. WYSTARCZY, ŻE JE NAPISZESZ.


NIE BÓJ SIĘ SIEBIE!!! PRZYJDŹ I „TO” POWIEDZ!!!


ZGŁOSZENIA I INFORMACJE:
Robert Wieczorek
Impresariat KCK
041-344-90-54, 664-733-495

3 komentarze:

  1. Robercie - czy można brać udział bez uprzedniego zgłoszenia?

    Tak się składa, że z początkiem marca wybiera się na ten świat mój pierworodny. A co zatem idzie, nie do końca jestem pewien, czy okoliczności pozwolą mi wziąć udział (choć bardzo bym chciał).

    Możesz mnie więc na póki co posadzić w ławce rezerwowych.

    PS: mam do Ciebie aseksualny romans... Prześlij mi Twój adres e-mail na zielony.28@wp.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozesłałem właśnie masową informację na temat w.w. slamu do moich użytkowników...

    Miejmy nadzieję, że pojawi się osób kilka z Poezja ART.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marku - Bardzo dziękuję!
    Mam nadzieję, że nie tylko się pojawi ale i weźmie udział. Zresztą - zachęcam wszystkich do udziału!!! Będą fajne nagrody - ale najważniejsze, że spotkamy się, pogadamy, powierszujemy sobie troszkę!!! Jeszcze raz wszystkich zapraszam!

    OdpowiedzUsuń