27 sty 2010

Aleksandra Naumowicz



Nazywam się Aleksandra i urodziłam się 03.04.1991 w Kielcach. W tym mieście też wychowałam się i uczyłam, jednak na studiach mam zamiar odpocząć od rodzinnych stron. Uczęszczam do klasy maturalnej II LO im. J. Śniadeckiego w Kielcach o profilu humanistycznym. Plany na przyszłość? Chwiejne - potyczki toczy ze sobą prawo, stosunki międzynarodowe oraz skandynawistyka. Interesuję się muzyką (głównie szeroko pojęty rock/metal), po części także historią i literaturą. Piszę od dwunastego roku życia aż po dzień dzisiejszy. Przede wszystkim opowiadania, powieści (żadnej do tej pory nie skończyłam) i recenzje. Niedawno przeprosiłam się z poezją, do której to mocno zraziłam się parę lat temu. W lecie gram w tenisa, a w zimie jeżdżę na snowboardzie. Piszę, słucham muzyki, spotykam się ze znajomymi, czytam książki, uczę się, sprzątam, a w tak zwanym międzyczasie - włóczę się wśród próżni, gapię w sufit i zastanawiam "dlaczego?". Cenię sobie przede wszystkim niezależność i wolność. O czym marzę? Cokolwiek by to nie było, to musi być prawdziwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz