9 mar 2009

Beata Więckiewicz


Urodziłam się w Bieszczadach, dzieciństwo i młodość spędziłam na Śląsku. Od 8 lat mieszkam z rodziną na Mazowszu. Jestem wrażliwą i otwartą, pełną życia osobą, czerpię radość z tego co robię i z nadzieją spoglądam w przyszłość. Zakres moich zainteresowań i fascynacji jest bardzo szeroki... a wiersze piszę od zawsze... w szkole podstawowej zdobyłam nawet wyróżnienie za wiersz o wiośnie. W 2007 roku w III Ogólnopolskim Konkursie Literackim Jednego Wiersza, zdobyłam nagrodę literacką za wiersz pt. "bez/senna". Od pięciu lat dość intensywnie zajmuje mnie pisanie wierszy, czerpię z tego ogromną satysfakcję. Oprócz poezji, amatorsko zajmuje się rysowaniem, malowaniem i fotografią cyfrową. Bardzo lubię śpiewać i grac na gitarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz